Monday, October 18, 2010

Update Blog

Assalamualaikum and selamat malam korang²... Ermm nak tanya nie kalau korang tak update entry sehari selalunya traffic jatuh bergolek² tak..?? Sedey wokeh coz sehari jerk tak update traffic tak sampai 150 view pun.. Huhuhuh... 

Bukan sengaja tak nak update tapi my lappy masuk spital la.. Kena virus amenda ntah adoyaii betul² macam takde jiwa.. Nasib baik sehari jer tau so seharian jugak la lesu tapi nasib baik member ajak keluar karaoke (karok) so takde la bosan yang amat sangatkan..

Ermm cakap hal karok rasanya macam ada citer kelakar la plak tapi perlu ke ek mention kat sini.. Hahaha.. Eh jap aku type dekat sini bukan niat nak membanggakan diri tau tapi sajer share salah satu kenangan yang kelakar jerk..

Citer nyer camnie.. Sabtu baru² nie (16/10/10) aku bangun² tido jerk dapat SMS dari member aku ajak temankan dia hang out and disebabkan "jiwa" aku takde so ON jer la kan. Then sampai jerk mall member aku ajak karok. Seriously aku tak pernah kot masuk karok dekat Melaka Mall tue coz kalau karok pun aku lepak Mahkota Parade. Aku pun follow jer la.. Nak ke tempat karok tue perlu lalu bahagian bersuka ria menghabiskan duit and main games then naik tangga yang berbelit² baru sampai kaunter karok wokeh..  Masa dekat tangga tue dah memang kena sekat la kan tapi takpe la adat untuk gadis² ayu kan kan.. ^_~ 

Bila dah register so cari la bilik yang berkenaan kan.. Ntah camner masa member aku cik Ieza memilih lagu² tetibe keluar satu message box camnie "bley x saya nk kenal ngn orang yg pkai baju itam tue..saya yg pkai bju wane putih niee.." . Perghh giler wokeh.. Aku dengan cik Ieza ketawa non stop kot.. Adoyaii aku terlebih melaram ke ape nie.. Kalau korang nak tau saya yg pkai bju wane putih nie adalah penjaga kaunter tue.. Tak cukup dengan tue ntah budak sekolah mana ntah port dekat sebelah bilik ktorang konon² nak ayat la konon.. Hei adik sekolah bagi habis dulu baru belajar ngorat wokeh.. :P



Ermm dah la tue citer sikit² kang korang kata riak plak.. Pape pun seharian tue memang banyak kot kenangan yang tak disangka.. Dah la pergi shopping dekat Jusco tak dapat beg plastik so terpaksa beli beg baru.. Wokeh tutup citer and now sedang gigih BW and cari idea² nak type entry baru.. Huhuhu... BW jap jer yea then nak siapkan assignment yang menimbun² nie.. Huhuhuh itu la dah tua² baru nak sambung belajar.. Dush..dush..dush..

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: UPDATE by Ikhsan Ise

2 comments:

aмiє's³° aмzaн said...

haaa..
kn da ckp ramai peminat.. ;p

ketakketikpapankekunci said...

hahahah
peminat la sangat..
ermm seyes sebenarny x suka la cam2..
x suka bunyik2 tikus ke, kirim2 note n sgla bagai cam2..
cba dtg depan2 ckp.. br ad brann kan kan..
heheheh

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "