Sunday, October 24, 2010

Selamat Pengantin Baru

Assalamualaikum korang².. Hey aku masih di kampung and masih dalam mood orang kawen.. Oh NO...!! makin lama makin ramai yang dah tukar status so nak tak nak terpaksa jugak jawab pertanyaan bila lagi bila lagi and bila lagi..?? Ermm kalau aku tahu bila takde la tersengih² nak jawab segala pertanyaan makcik² kat kampung nie..

Makcik² (walaupun aku tau dorang takkan baca entry aku nie) sampai masa and jumpa orang yang sesuai Insyallah saya juga akan ikut jejak member² saya yea. So pasnie jangan la tanya² lagi yea coz saya penat nak tersengih²... :P

Kitaorang jerk lebey amik berkat.. Pasnie sape plak.. Cepat ar oo som..
Eh sebenarnya aku nak wish SELAMAT PENGANTIN BARU untuk salah sorang geng garam aku MUNIRAH OTHMAN and pasangannya. Siapa sangka member yang paling pendiam kawen dulu wokeh.. Ermm TAHNIAH yea and semoga bahagia sampai akhir hayat. Best la ko ek coz dapat kawen dengan 1st love. ^_~

Anis (garam kecik)  + Mia (garam halus) + Kery (ketua garam) + Mal (garam kasar) & Nana

Sorang geng garam dah lepas so pasnie garam yang mana plak..??
Buat masa nie aku lepak kampung dulu kot tapi macam dah rindu suasana kampus ar plak so tengok la camner. Kalau ok lepak ar lama sikit tapi kalau agak² nak suasana busy so terpaksa la balik tempat bertapa plak. Eh kenapa yea kalau lepak kampung mood untuk berblogging cam takde la.. So no wonder la kenapa aku tak update blog and BW.. :P

2 comments:

ZianaRazali said...

hehe..cam2 la slalu kalo g kenduri kawin membe/sedara..
sebok je nk nanyer kan??
tp sengih haruss laa..
dlm ati..shut up ko!keh3..

ketakketikpapankekunci said...

hahahha
tau xpe..
nk jerk ckp cm2 tp xpe la wat2 ayu suda..
ngeh3..

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "