Tuesday, October 5, 2010

Free Call...??

"Selamat Hari Jadi..!! Nikmati panggilan suara Maxis ke Maxis PERCUMA pada 06-10-10. Ganjaran Hotlink untuk pelanggan setia kami."

Perghhh best giler k coz aku dapat call free tapi yang tak best nyer coz aku dapat nie selepas besday aku.. Ntah pape jer kan.. Besday aku 2/10 tapi dapat free call 6/10 so means esok aku akan bergayut sepuas²nya. Ada sesape nak aku call tak..?? Ngeh²... 

Tepat jerk pukul 12 :00 am nie aku nak bergayut sampai 11:59 pm esok.. Boleh ke..?? Dah siap list nie semua orang yang aku nak call.. Kebetulan lak esok aku takde class so ape lagi sila la call skandal² sekali kan kan.. ;) 

Ingat esok aku nak call kampung sejam sekali la and confirm mak bising.. Hahaha.. (Boleh dikatakan hampir setiap hari aku call pun mak bising ape lagi sejam sekali.. Confirm berdangdut la aku dengar suara mak berleter..)

Ooooyeahhh tak sabar nyer nak tunggu pukul 12 :00 am.. Tak sabar nak bergosip.. Setiap tahun confirm la aku call member² dari sekolah rendah sampai la member² UTeM nie, sampaikan kadang² dalam satu rumah pun aku call gak.. Hehehe itu time sengal ar kan coz malas nak keluar bilik so nak tanya pape hello hello sudah.. 

Dah la malas nak menaip banyak². Nak berpoya² jap.. Cam biasa jangan lupa tinggalkan jejak k and untuk silent reader thankz k coz sudi usha blog aku dalam diam.. Hee~ ;)

4 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

bestnye dpt kol free..ta sbr jgk la na besday..heheh~
btw, epi belated besday =)

ketakketikpapankekunci said...

hahaaha thankz..
2la klu bley stp ari mia nak clbrate besday..
hee~

ismimaizura said...

leh la gayut lama2 sket..jgn patah sudah la..hehe

ketakketikpapankekunci said...

hahaha.. Xpe gn earphone jerk..
Nk call cmua mmber2 nie..
Hehehe

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "