Tuesday, October 19, 2010

Happy Anniversary Pinky & Boboy

Hepy Anniversary...?? Pinky...?? Boboy..?? Semalam masa aku post status dekat FB ramai yang tanya Pinky and Boboy tue sape.. Ermm kalau aku cakap dorang tue sekadar teddy bear korang percaya tak..?? Kalau tak percaya pun sila la percaya wokeh..

Arinie entry juz nak wish hepy anniversary jerk kat my 1st love MUHAMMAD FAUZAN SARIP.. Eh boleh ek camnie.. Hahaha haruslah... Walaupun dah takde pape tapi aku nie bukan nyer pompuan pendendam so maafkanlah semua kesalahan orang coz kita sendiri pun ada salah jugak iyea idak.. 

Sape yang merampas dan dirampas bukan lagi persoalannya coz kalau kita rampas kebahagiaan orang belum tentu kita akan bahagia right so sendiri mau ingat la.. Ingatlah perasaan bersalah tue tetap akan ada sampai bila²kan..?? Eh kenapa aku boleh cakap camnie.. Jangan tak tahu yea coz "si perampas" jadi my silent reader wokeh.. So no wonder la kalau masa mula² buat FB untuk my blog my 1st love adalah orang pertama yang nak add.. Perghh terkejut monkey yea tapi takpe la sila block orang yang tak berkenaan.. Saya kejam..?? Eh of course la saya perlu kejam sekarang nie.. ;)

Ermm dah la malas nak cakap pape dah.. Korang tengok la video nie.. Agak² akan ada lagi tak guy yang sanggup buat camnie lagi kat aku..?? Seriously memang ada sedikit rindu tapi keadaan memaksa kita menjadi kejam pada diri sendiri.. Paling rindu saat² encik xBF mengaji and kasi kata² semangat.. Ermm sorry for everything sayang...


Buat semua yang pernah tertipu dengan cinta :
Percayalah Allah sentiasa bersama dengan kita. Kejam pada kita, mereka tak akan kenal istilah bahagia..


0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "