Thursday, October 14, 2010

Aku perempuan ke...??

"Eh ko pompuan ke..??" Wahh² suka suki jerk tanya aku pompuan ke tak.. Of course la aku pompuan kalau tak takde maknanya nak guna nickname CIK EPAL IJAU wokeh.. Siot jer tau coz member² aku selalu pertikaikan aku nie pompuan ke tak.. Tak nampak ke betapa jelita and terserlah kesopanan aku tue.. Kalau bawak jumpa bakal mak mertua confirm² ambil buat menantu wokeh.. Perghh giler perasan ini pompuan.. 
Ermm mungkin aku tak macam pompuan² lain kot that why dorang asyik pertikaikan jantina aku kan kan.. Aku jarang suka apa yang pompuan lain suka so tak heran la dorang tertanya².. 

Hey gurlz.. Korang suka coklat tak..?? Suka ek...tapi aku tak suka coklat.. Korang kasi la Ferrero Rocher ke or segala bagai pun confirm la aku tak heran and kalau aku ambil pun juz nak jaga hati jerk. Percaya tak aku pernah dapat hadiah sekotak coklat yang agak besar dari someone ermm walaupun tak suka tapi aku terima jer la takkan nak tolak kan kang terasa plak encik itu.. Then, sampai rumah jerk aku sedekahkan itu coklat dekat budak² rumah so siapa yang untung.. Dorang jugak..

Kebanyakan gurlz suka PINK tapi aku plak baru belajar² nak pakai pink.. Hahaha ntah la coz dulu agak geli la dengan colour pink nie tapi bila puan emak cakap pink manis untuk pompuan so secara tak langsung aku pun pakai la warna gurlz nie. Kalau aku tak pakai pink pun aku sentiasa manis kan kan... ^_^

Member² lelaki selalu cakap aku nie hyper aktif and encik x-Bf pun cakap camtue gak.. Eh yea ke..?? Tak la awak.. Saya nie baik tau tak nakal² pun.. Uweekk muntah ijau wokeh.. Yea aku mengaku la memang aku agak hyper aktif. Walaupun aku nampak ayu and penuh kesopanan ( perasan lagi ) tapi aku memang tak suka duduk rumah ala² gadis melayu terakhir yea.. Aktiviti mingguan aku confirm panjat memanjat, camping ceruk² hutan ke, panjat segala jenis bukit ( gunung belum mampu nak buat ), wall climbing, jungle tracking and segala bagai tue memang aku suka sangat². So kepada yang tersuka kat aku tue sila jangan halangan aku teruskan aktiviti yang best nie yea.. :P

Bunga...?? Hei aku tak suka bunga wokeh.. Walaupun aku agak berpura² sukakan bunga tapi sebenarnya aku lebih sukakan kaktus.. Kenapa kaktus..?? Sebab kaktus tue mewakili diri aku yang "agak berduri" and kuat wokeh coz tak lemah and layu macam bunga. Pasnie jangan hadiahkan aku bunga yea sila kasi aku kaktus.. Wahh boleh pulak gitu.. Ermm haruslah...

Seriously aku memang tak pernah kisah berjemur tengah panas terik so tak payah la nak cabar² aku lagi yea. Ada aku kisah aku hitam ke, kulit berminyak or pape pun. Be yourself sudah la kan so tak payah menggedik² panas la, kulit berminyak la, penat berjalan and segala bagai tue coz kalau jalan dengan aku confirm aku tinggal jerk pompuan yang ngada² camtue wokeh...!! 

Eh banyak rupanya perangai aku yang tak macam gurlz ermm patut la member² lelaki selalu mengutuk².. Eh jangan tak tahu yea aku peminat sukan sama macam korang jugak cuma sekarang nie aku kurangkan sikit.. Aku jugak suka memancing.. Aku suka merempit and macam² la yang lelaki suka tapi berpada² la jugak kan. Aku tau aku gurlz so slow² aku cuba ubah wokeh.. Pasnie jangan nak ngutuk² aku lagi. Janji yea..??

8 comments:

± said...

aku lelaki tapi aku suka cokelat :P

kiranya mia ni perempuan yg maskulin la yek? sebenarnya best bkawan ngan pompuan cam kau sbb kegedikan tu x ketara n bleh ajak buat aktiviti lasak

tapi bila tgk gambar, nampak lembut gler..cam pompuan melayu terakhir

ketakketikpapankekunci said...

hahahha
jgn ttipu ngan wajah ayu 2..
nmpak lembut tp ati batu..
seriously mmber2 aku ramai guy bile wat xtvt lasak coz x ramai gurlz yg suka mekap cair kan kan..

p/s : aku sdg brubah jd pompuan melayu terakhir.. ngeh3..

aмiє's³° aмzaн said...

errrkkk..!!!

ketakketikpapankekunci said...

amie : pehal...?? ttipu ngan wajah ayu sy ke..?? hahahha :P

aмiє's³° aмzaн said...

ahahhaa..
sket2 kot.. ;p

ketakketikpapankekunci said...

hahahha
cha...!!! jgn ttipu wokeh.. ^_~

aмiє's³° aмzaн said...

photographer xleh tpu..ahahaha.. ;p

ketakketikpapankekunci said...

hahahah
seyes la sy x seayu tue..
nmpk jerk pompuan mlayu terakir tp ........ ati batu + .......
heheheh

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "