Wednesday, October 13, 2010

Korang pernah tak....

Korang² sila abaikan tajuk entry coz aku tak tau nak letak tajuk yang sesuai yea.. Ermm pernah tak korang alami beberapa situasi yang sometime buat korang geram sangat², sometime semuanya boleh settle tapi sebab terlalu ego and takut nak luahkan so jadi la macam gunung berapi.. (abaikan kiasan nie coz aku fail bab² kias mengias nie..).

Korang pernah tak rasa minat someone..?? Confirm pernah kan kan.. So ape yang korang buat ermm usha dari jauh or terus terang jerk..??

Korang pernah tak rimas dengan secret admirer..?? Setiap hari ada jerk something yang "si dia" buat untuk tarik perhatian korang. Seriously aku rimas sampaikan sometimes rasa nak lari jauh²....

Korang pernah tak ada STALKER..?? Warghhh nie lagi 1 makhluk yang buat aku rasa nak bunuh orang k.. Eh tak perlu jadi stalker la coz aku bukan sesape.. Amenda yang korang nak ngintip.. Dush..dush..dush..

Korang pernah tak rasa keputusan yang korang take tue salah sangat²..?? Sometime cam nyesal tapi bila pikir balik.. Owhh better camnie dari camtue kan kan.. (versi nak sedapkan hati sendiri)

Korang pernah tak lukakan hati someone tapi sebenarnya korang tak sengaja nak buat camtue.. Pernah tak pernah tak..?? Hei orang² tertentu sorry wokeh tak niat camtue sebenarnya tapi terpaksa.. Sorry....!!

Korang pernah tak nak buat something tapi dihalang padahal korang memang excited giler nie nak buat.. Wawawa aku nak main gitar tapi kena marah la pulak.. Adoyaii ada jerk yang menghalang.. Menci..menci..menci...!!

Korang pernah tak terfikir nak tinggalkan MALAYSIA..?? Seriously aku hampir tinggalkan Malaysia tapi last minute aku tukar plan coz ada something yang menghalang aku.. Cintaku tertinggal di Malaysia.. Ngeh²..

Korang pernah tak mengadap FB semata² nak tunggu secret admirer padahal korang bukan buat pape pun.. Tak mesej, tak cit cat and tak komen² just nengok dia on9 jerk.. Wahhh confirm angau tahap gaban la korang nie..

Korang pernah tak rasa someone yang korang minat tue tahu korang minat dia..?? Hah kantoi dowh.. ;)

Korang pernah tak rasa ayat² yang selalu si dia publish dekat wall tue sebenarnya untuk korang.. Alahaii dalam diam² ek..

Korang pernah tak menipu perasaan sendiri semata² nak jaga hati kawan korang. Wei sometime kita kena pentingkan diri sendiri jugak wokeh..

Korang pernah tak rasa penat berteka teki dengan someone yang korang minat and suka. Sometime korang rasa "orang itu" adalah korang tapi sometime cam bukan pulak.. Heii aku tak suka berteka teki.. Moh ler berpantun plak tak pun berdongang sayang..


Korang pernah tak malas nak menaip and baca entry setiap kali BW..?? Syhhh jangan cakap k simpan sendiri² sudah.. ;)

Korang pernah tak rasa lapar sekarang nie.. Aku lapar sebenarnya and dah penat nie menaip entry.. Ngeh²..

4 comments:

aмiє's³° aмzaн said...

smua nyer sy pernah... ;p

ketakketikpapankekunci said...

hahahah
pernah yea..
bgus2.. ;)

aJa said...

penah lukekan si dia..haha..!

ketakketikpapankekunci said...

hahaha
yea ek..? Ermm akak pn pnah kot..
Hahaha nakalny sy.. :p

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "