Sunday, October 3, 2010

My Birthday... ♥♥♥

Korang² dengan sukacitanya aku mengumumkan aku dah tua lagi setahun yea tapi takpe hati aku sentiasa muda..  :) Semalam aku tak sempat nak update entry coz penat yang teramat sangat berpoya²  sambut besday.. Bayangkan dari pagi sampai malam baru balik rumah perghh memang berjalan tak ingat... Tapi takpe kan bukan selalu pun hangout sampai malam.. ;) Ermm kalau setiap hari besday aku boleh tak..?? Mesti bestkan kalau setiap hari besday iyea idak.. (Best sebab rasa dihargai and selalu orang belanja... :p) 

Now aku nak cerita detik²  besday aku boleh..?? Tak boleh pun aku nak citer gak.. Ok tepat kul 12:00am jerk aku dah tunggu wish dari korang²  wahhh best ok bile message kat FB (FB private aku) berderet² masuk message, then kat inbox lagi, handphone pun berduyun²  message beratur and tak lupa jugak calling yang tak henti²  mintak dijawab.. Perghh perasaan yang memang best la and mengalahkan artis popular la jap aku malam tue.. Boleh tak korang buat selalu camtue untuk setiap hari...?? Hahha ok aku tau memang itu soklan sengal k.. ;)

Aku melantak nasi ayam penyet yang memang sedap coz Ieza belanja.. :)
Then, bile dah pagi memang aku bersiap²  la nak keluar berpoya²  and tak di sangka my BFF call so jawab pape yang patut and terus keluar celebrate besday dengan cik Ieza.. Best ok ktorang merayap kat Banda Hilir tue sampai malam baru jumpa jalan balik rumah ermm nasib baik jumpa kan kalau tak .........

Kitaorang tengok wayang citer "Magika" (Ieza belanja) and sementara nak tunggu wayang start so lunch dulu la kan and Ieza yang belanja lagi.. Lepas menonton pergi shopping, dah abis shopping lepak²  banda Hilir and snap picture yang begitu banyak sampai memory Hp full... Perghh memang giler camera ar tapi tak dapat la nak publish semua kang ada yang terjatuh cinta plak.. (Ok aku tahu aku perasan...Makaseh...) 
Eh lupa pulak nak mention yang aku singgah kedai haiwan jap perghhh memang geram yea masuk kedai tue.. Geram coz haiwan kat situ comel²  tapi harga dia adoii perbelanjaan aku untuk 1 sem kat sini kot.. So sila²  la kasi saya kucing tue tak mahal pun RM 800 & RM 1000 jerk.. Hee~ Penat berjalan kitaorang melantak lagi then balik.. Owhhh penat berpoya² nie tapi pape pun memang best. (Jalan²  gak tapi solat tak lupa k.. Cari surau kat Dataran Pahlawan tak jumpa so terpaksa menapak ke Mahkota Parade.. Takpe la boleh gak jalan²  cuci mata kan.. ;) )

Ok giler camera aku nie so snap jer pic tp byk yg x bley upload.. bahaya k.. ;)
Sampai rumah terus mengadap lappy.. Wahh berderet²  lagi message yang minta dibaca ermm sungguh terharu.. Then, upload pape picture yang patut and tertido la pulak.. Pukul 11:59pm budak² rumah ketuk bilik ermm aku plak memang tengah mamai kot.. Tetibe dorang nyanyi lagu besday and siap ada cupcake dengan lilin lagi.. Serius cakap memang terharu yea tapi sengaja tak nak tunjuk jerk.. Ngeh²... Memang terharu bila dapat burung jenjang, bunga ros dari tisu, buah saga and kad besday yang dorang create sendiri...

Nie la muka neutral beuty aku.. Ngah mamai baru bangun tido.. Hehehe..
Sebenarnya aku lebih hargai something yang lebih bersifat "homemade" coz aku tahu something tue memang untuk aku jerk tapi hadiah² lain pun aku terima dengan rela hati la cuma rasa lebih terharu bila ada orang yang bersusah payah buat something semata² untuk kita kan.. Ermm ok la banyak plak aku bercerita.. Nanti aku ulas citer "Magika" pulak k.. Daa~
p/s : aku mntak maaf ngan member yang lain coz tak dapat celebrate ngan korang.. Cam aku cakap 1st Come 1st Serve so that why aku hangout ngan orang yang 1st ajak aku keluar.. Sorry sangat² tapi pape pun aku tetap hargai korang.. :)

4 comments:

Gayahspears said...

Hepy besday mia :) semoga ko murah rezeki dan cepat kawen~hihi..guraw je kwn..

ketakketikpapankekunci said...

Amin Ya Rob...
cpat jerk aku amin kan doa ko..
hahhaha
btw thankz k.. :)

aJa said...

happy birthday mia!
may God bless you!
nk kasi adiah kt mia lah..
nk??hehe..

ketakketikpapankekunci said...

hahaha
wahhh ada adiah ek..
eh ada ke owg nak kasi adiah tny dlu..
hehehe ;)

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "