Friday, October 1, 2010

Menanti detik .......

Ermm macam tak percaya sekejap jerk dah bulan Oktober kan so that means bulan kelahiran aku ar kan.. Ngeh² itu jerk motif aku taip entry arinie.. Perghh belum pun sambut besday (2/10), aku dah dapat wish dari orang² tertentu and jemputan celebrate besday sama² yea.. Sungguh terharu OK...tapi sorry la kepada yang lain² yang ajak hang out tue maaf sangat² k coz First Come First Serve (ayat tak boleh blah betul la..) so aku akan hang out dengan member aku. Kitaorang dah plan esok nak tengok wayang citer "Magika" ermm best tak citer tue..?? Then, snap picture banyak² serta berpoya² yea.. 

Apa yang aku nak besday nie yea.. Ermm banyak benda yang aku nak sebenarnya tapi adat la kan tak semua yang kita nak kita akan dapat.. Cuma aku hope hari ketuaan aku nie aku tak nak ada lagi manusia yang akan ganggu kebahagian aku wokehh.. Banyak lagi yang aku nak taip tapi esok la yea and insyallah aku akan bagitahu semua perkara yang aku harap sebenarnya.. Lastly, HEPY BESDAY to me.. Wahhh sungguh tak malu kan wish untuk diri sendiri.. :)

4 comments:

Unknown said...

besday ke brp ni dik?
selamat ulangtahun.. semoga sentiasa berjaya dalam apa jua yg di usahakan

junnie said...

Selamat Ulang Tahun Hari Lahir, semoga bertambah2 rzki dari Allah & sentiasa di berkati-Nya...Insyaallah

Hariz said...

Harinie kan bufday kamu?
Happy Bufday K.. Semoga Panjang Umur Murah Rezeki dan Permudahkan segala urusan okey :)

ketakketikpapankekunci said...

hahahha
thankz yea semua..
ermm besday cik epal ijau yg ke 20++
hee~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "