Tuesday, October 26, 2010

Cakap-cakap orang

"Eh ko tau dia tue camnie.. Ko tau dia kan bla..bla..dot..com..my..." Wahh² macam best jerk cakap macam² kan. Eh kalau apa yang dicakap tue betul takpe la jugak kan tapi ntah pape jer statement yang korang kasikan. 

Ermm kalau ada pape hal siasat la dulu.. Tengok and cari puncanya tapi jangan la asyik tuduh melulu jerk. Memang la orang cakap kalau tak salah watpe nak melentingkan tapi kalau apa yang dicakapkan tue boleh menjatuhkan maruah and aibkan orang camner pulak kan. Orang lain pun bukan tahu nak siasat betul ke idak citer yang dorang dengar tue. Main terima jerk bulat² semua citer and nak plak ada yang sudi menambah lagi citer² yang tak berkaitan.. Wahhh memang *Fish la kan..

Ermm orang cakap sarang tebuan jangan dijolok kalau dijolok jugak memang siap la korangkan.. Nasib baik la orang yang dijolok tue cool jerk kalau tak ermm ntah apa la plak yang jadikan. Satu jerk nasihat aku ermm pasnie kalau dapat pape citer sila la siasat dulu samada citer tue betul or tak. Kalau dengar pape pun simpan sendiri² sudah la and tak perlu kot nak jadikan isu di kedai kopi plak.. Tak semua orang suka citer nyer dijaja wokeh and kalau aku pun aku tak suka jugak kalau orang yang tak pernah kenal aku tetibe nak cakap aku camtue and aku camnie.. 


Ok untuk orang² yang diperkatakan tue bersabar jer la yea. Asalkan kita tahu citer yang sebenarnya sudah la. Pedulikan cakap² orang coz orang² berkenaan takkan pernah berhenti untuk bercakap tentang kekurangan orang lain. Tunding 1 jari pada orang 4 jari menunding pada diri sendiri tak sedar pulak yea.. Camnie la dunia..hanya nampak kesalahan orang right..?? Pape pun korang dah cukup dewasa untuk menilaikan.. Sila gunakan akal bukan ikutkan hati.. :)

Eh sebelum terlupa ada sesape nak cakap and ngata aku pape tak..?? Apa blog aku boring ek.. Hah aku syok sendiri..?? Owhh aku jarang update ek.. Eh lagi²...  Apa aku sombong ek... Eh yea ke aku sombong..?? Ermm susah jugakkan kan nak puaskan hati semua orang. Bila aku mesra alam ada yang cakap aku playgirl and banyak skandal tapi bila aku jarang respond cakap aku sombong pulak so camner yea korang..?? Ermm whatever la korang.. Aku penat kot nak dengar cakap² korang yang memang banyak cakap nie. So tutup mata and tutup telinga sudah.. Perlu ke..?? Haruslahhh... :P

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: BANYAK CAKAP by Ikhsan Ise

2 comments:

aмiє's³° aмzaн said...

gurlz mmg suker gossip kot.. ;p

ketakketikpapankekunci said...

ehem3...
owg yg bgosip i2 llki wokeh..
so cmner yea..
heheh

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "