Thursday, October 7, 2010

Janji yea awak akan terus tersenyum.. :)

"Saya nak awak terus tersenyum.. Percayalah saya sentiasa bersama awak susah dan senang" Wahhh pernah tak ada someone cakap camtue kat korang..?? Bestkan kalau sampai bila² pun akan ada someone yang akan selalu take care tapi korang kena ingat langit tak selalunya cerah. Samada korang bersedia or tak, satu hari nanti mungkin kita akan kehilangan someone so jangan terlalu yakin yang someone akan sentiasa bersama kita.

Eh pehal tetibe jerk camnie nie.. Adoyaii pehal la aku nie.. Hehehe.. Kalau aku pun aku akan cakap camtue gak.. Walaupun dah takde pape tak bermakna aku tak ambil tahu cuma aku hanya akan lihat dari jauh jerk. Asalkan dia bahagia dan terus tersenyum, itu sudah cukup untuk aku.. Wahh pasrah giler ayat.. 


Ok dah cukup jiwa² yea. Now nak citer hal aku dengan My 1st Love plak.. Aku biasa tonton cerita nie dalam TV jerk.. Tak expect langsung yang aku akan berhadapan dengan situasi camnie... Aku tak dibiasakan dengan tabiat bila kita tak dapat apa yang kita nak by hook or by crook rampas balik.. Ermmm....nak rampas tak salah tapi cara merampas tue ...

Contohnya secara umum pemain bola tengah match.. Tak kisah la segala macam jenis bola... In the last minute of the game lawan menguasai padang... Kita nie tak kan nak dok diam jerk... Ok.. Chance.. Bola boleh rampas.... AMBIK...!! Tapi sayang.. Pihak lain lebih tangkas.. Dorang la yang dapat, tapi takpe tak putus asa lagi... Try lagi.... Haaa...peluang sampai.. REMBAT !! Bila sampai kat kita nak pas kat member.. siot punye member.. LEKA !! Melepas lagi... Dah dua kali.. Tension nie... Geram sungguh and in that time bila syaitan mula menguasai diri.... AMBIK BOLA TU.. KO BOLEH.. JANGAN BODOH LA.. MAIN BAIK BUAT APA..... RAMPAS..dan hati yang tengah membara mengambil keputusan... Menjatuhkan pihak lawan dengan cara yang sangat keji and lastly kemenangan berpihak pada kita... 

Tapi... AKUILAH BAHAWA TIADA KEPUASAN DALAM HATI TUE SEBAB MENANG CARA JAHAT.... nie kias nyer jerk so pandai² la nak interpret apa dah jadi sebenarnya dengan hubungan aku dengan my 1st love. Dorang dah kawen pun and aku dah tak larat nak jawab setiap kali orang tanya so pikir sendiri ar beb. ;)


credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: KUMAHU KAU SENYUM by Ikhsan Ise

5 comments:

aJa said...

uiiihh..susa nih..

ketakketikpapankekunci said...

susah..?? ermm amenda yg ssah..??
hehehe lumrah la idup kan..
Allah UJI sebab DIA tahu kita boleh face..
so hadapi dgn senyum k.. :)

simpleperson said...

chayok2....hehehe

ketakketikpapankekunci said...

hahahha
chayok²...
ermm ko pn sama gak k.. ;)

yanmaneee said...

yeezy shoes
vans
ralph lauren uk
mbt
michael kors outlet online
lebron 17
cheap jordans
yeezy boost 350 v2
air jordan
air max 97

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "