Tuesday, October 19, 2010

Cinta Edisi Terhad...!!!

Buat semua yang pernah tertipu dengan cinta :
Percayalah Allah sentiasa bersama dengan kita. Kejam pada kita, mereka tak akan kenal istilah bahagia..

Kadang² aku selalu tertanya, di mana salah silapnya bila cinta yang menyala tapi akhirnya pudar kelam tak bermaya..?? Aku selalu berdoa berharap supaya saat aku jatuh akan ada tangan yang membantu membangunkan aku atas dasar sahabat. Saat aku lemas, ada teman yang datang menyelamatkan. Sekuat mana pun diri aku tapi sebenarnya aku sentiasa perlukan orang lain untuk berkongsi beban kehidupan..


Tanpa kita sedar sahabat/kekasih umpama rahmat yang didatangkan Allah untuk membawa kita ke jalan kebenaran. Tapi, ada jugak sahabat/kekasih yang hanya tahu mengambil dan mengambil sehingga perasaan kita kering kontang jadinya..

So pesan aku, sayang biar berpada. Jangan sayang orang sampai lupa nak sayang diri sendiri. Kadang² walaupun kita berusaha untuk pelihara cinta supaya jangan sampai ke tarikh luputnya, tetapi si dia pula, ermmm....sesuka hati menafikan hak kita so jalan terbaik adalah berhenti dan susun langkah semula..
Mungkin Cinta Edisi Terhad kita belum tiba agaknya.. Ouchh..!! Sakit, tapi kita kena terus bernafas and jangan lupa perbaiki diri..
p/s : jaga hati sendiri ~

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: PERAGUT HATI by Ikhsan Ise

4 comments:

Unknown said...

hukhuk sadis bila berkata tentang cinta.....! duhhhh
hanya berdoa pd Allah supaya mendapat jodoh yg terbaik buat kita. amin

ketakketikpapankekunci said...

Amin Ya Robb mudah2an kita mdapat yg tbaik..
mmg sadis pn bile bcinta..
so owg yg kuat jerk bley bcinta..
hee~

yanamib said...

blog ke dua cerita kisah cinta..huk huk...

pompuan mana x pernah kecewa dgn cinta yg dusta..hehh~

ketakketikpapankekunci said...

yana...
hahahha xde la n3 nie sj jerk ikt situasi mmber2..
ngeh3..

LIVE TO LOVE, NOT LOVE TO LIVE... ~_^

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "