Saturday, October 9, 2010

Ada apa dengan 10/10/10

Hei korang² esok tarikh yang cantikkan.. 10/10/10 so sesape yang rasa nak kawen sila kawen esok.. Sesape nak bertunang ke nak melamar pun better esok jugak coz tarikh tue memang cantik and hari minggu so memang jadi pilihan ramai kan.. Kalau rasa² nak declare esok pun boleh jugak ermm ehem² ada sesape nak declare dengan aku tak esok...?? Dush..dush..dush... memang biol yea ini pompuan.. Eh tak lupa jugak kot² ada yang nak break up sila la pilih tarikh ini jugak.. ;)

Tak tahu la kenapa aku suka dengan tarikh nie ermm mungkin sebab cantik kot.. Lagi 1 tarikh 20/10/2010 ermm cantik jugak kan tapi tarikh nie jatuh pada hari rabu so susah sikit kot kalau nak buat pape event kan kan... *wink.. Esok aku ada 3 jemputan kenduri kawen tapi malangnya tak dapat nak balik coz jauh di utara nun, so esok aku tengok TV jer la coz nak nengok persandingan Angkasawan Negara wei perghh live gitu.. Ko mampu...??

Sama cantik and sama padan yea dorang tue.. Yok tengok picture Pre-Wedding Angkasawan Negara, Dato’ Dr. Sheikh Muszaphar dengan Dr. Halina. Semua pic nie aku curik dari http://blog.khairulhazwan.com/ so kalau nak tengok lagi sila la ke blog encik nie yea..


Eh aku pun nak tarikh cantik jugak boleh tak.. Ermm aku pilih 11/11/11 boleh.. Ok tarikh tue tarikh aku nikah yea tapi di mana and dengan siapa aku pun tak tahu.. Hee~ (Ntah pape jerk kan.. ermm aku ngah takde mood nak menaip sebenarnya so camnie jer la hasilnya.. )

7 comments:

Unknown said...

cantik la gambo
diaorang..kan??

zikeryhassan said...

hari ngan sama my bro pon kawen gak.

LadyBird said...

saper nk kawin ngn lady esok? free :P hihihihi

cantikkan tarikh tu..

Teratak pena said...

amin....

ketakketikpapankekunci said...

kak diana : yup mmg cantik.. dorang pun sama2 cantik n ensem kan..

zikery : mmg ramai kawen n btunang esk.. no chantekk so ramai yg tempah..

LadyBird : eh bley ek g2.. hehehe ;)

bayu : Amin Ya Rob.. mudah2an.. :)

orkid'scyL said...

Tarikh yg ckup chantek 101010..

besh arr dorg kan kawin ja 1 dunia tau 1 dunia bleh nengok psandingan mreka.kan kan kan.hehee

ketakketikpapankekunci said...

heheheh
nape nak jugak ke cam2..
yok g cr sesape yg glamer so leh la kawen live gak..
hahhaa..
xpe la rezeki msg2 kan.. Yg penting bhgia suda... :)

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "