Monday, October 11, 2010

In a Relationship...??

Sejak beberapa hari nie aku rasa aku asyik ditanya tentang relationship bile berkumpul dengan member².. Selalunya aku hanya menjadi pendengar setia and hanya dengar cerita cinta dorang. Ermm something yang aku jarang bercerita tapi sentiasa berada di sekeliling kita kan..?? 

Seriously aku rindukan perasaan in a relationship. Excited about someone, sebagai pembakar semangat, talks about future, rasa disayangi dan segala bagai la. Ermm satu perasaan memanggil dan dipanggil "sayang". Sometime aku seolah² terlupa camner rasa semua tue. Tapi sometime aku harap aku tak pernah kenal apa yang dikatakan relationship coz semua tue buat aku rasa sangat² lonely.

Bile berkumpul ramai² camtue buat aku terpikir yang sekurang²nya aku rasa bertuah coz aku pernah rasa perasaan tue and now aku happy dengan diri aku yang sekarang nie. Semua yang berlaku jadikan pengajaran dan pengalaman and setidak²nya aku dah cuba menjadi yang terbaik. 

Terlalu banyak kekurangan yang dah pun aku perbaiki so rasanya aku tak pernah menyesal dengan kegagalan cinta yang lalu especially my 1st love. Paling tidak aku pernah bertahun² menyulam kasih dari langsung tak pernah rasa feel tue kan..?? 

Tapi once kita pernah rasa in a relationship then bila kita kembali single tanpa ada sesiapa take care macam selalu, kita akan rasa sedih. Bukan sedih sebab kita tiada sesiapa tapi sedih sebab perubahan dari in a relationship ke "alone" terlalu menyakitkan...!!

So aku mintak berikan aku sedikit ruang untuk aku bersendiri. Tak perlu jadi match maker and match kan aku dengan orang itu orang ini coz aku selalunya susah untuk fall in love. 
Jangan terlalu memaksa aku untuk menerima sesiapa lagi coz aku mungkin akan menyakiti hati orang yang berkenaan. Sampai masanya aku sendiri  akan menerima someone dengan setulus hati aku. Aku mencari cinta bukan LELAKI so harap maklum.. 

Dont fall in love with me coz u will hurt...

....♥.....


(,") ♥ (¨.)
./♥\.♥./█\.
_||_ ♥ _||_

2 comments:

aмiє's³° aмzaн said...

be patient..
sumone will shinning ur day 1 day..
i pray 4 u..insyaallah..

ketakketikpapankekunci said...

Insyallah... TQ.. :)

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "