Wednesday, August 18, 2010

Stalker itu kamu...??

Ermm pernah tak korang rasa ada orang stalker kehidupan korang.. Pelik kan kenape perlu ada stalker nie.. Kadang² aku tak paham amenda ntah yang dorang nie nak dari hidup aku.. Kalau aku artis ke model yang hot ke ok ar kan tapi aku sebagai sorang student biasa² jerk so perlu ke ada stalker nie.. Ape motif..??

Seyes aku penat giler dengan stalker nie.. Dari FB, pergi ke email and now dok follow blog aku nie plak.. Adoyaii korang² nie tak penat ke dok stalker cheq.. Habaq mai sat apa yang angpa dapat asyik dok stalker jer nie.. Awat nak sangat tau cheq bahgia ka tak bhgia ka..?? Meh sini cheq nak habaq mai sikit.. Cheq la nie teramat² bahgia yang amat sangat so pasnie tak yah la dok sibuk kacau hidup cheq lagi naa..

Korang nak buat ape pun buat la coz aku tak kisah.. Fitnah la and cakap jer amenda yang korang nak cakap coz amenda pun yang korang buat aku hanya diam jer coz Allah ada.. Korang hantar la gambar ke, email or pape la seyes aku takkan tengok and baca something dari orang yang aku tak kenal.. Ingat Allah Maha Adil dan Maha Mengetahui so terpulang la yea pikir sendiri amenda yang korang dah buat and akan buat..

Jangan ingat aku tak tahu amenda yang korang buat k coz aku sengaja diam jerk.. Cukup² la jadi stalker nie.. Korang nak follow blog aku diam² pun follow la.. Ada aku kisah..?? Cuma ingat and pikir kalau arinie korang musnahkan hidup orang lain tak mustahil 1 hari nanti korang akan dapat balasannya.. Fikir jugak kalau dengan jadi stalker aku nie boleh buat korang hepy so takpe la teruskan... Pape pun ingat amenda yang korang buat pada aku Allah jer yang akan membalasnya..!!

2 comments:

Hasrol Nizam said...

stalker? tak tau la. sapa la nak stalker serol ni.. :D

tp bahaya ada stalker ni kan..

Susah ke nak berblog ni?

ketakketikpapankekunci said...

hahahha
better xyah ad stalker..
bkn best pn lg rimas ad ar..
hee~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "