Friday, August 27, 2010

Seharian yang memenatkan....

Arghhh aku penat yang teramat penat sebenarnya.. Arinie orang lain cuti sempena Nuzul Al-Quran tapi di sebabkan aku berada di negeri yang tak bercuti so terpaksa la kitaorang pergi class jugak.. Huh penat penat and penat... Takde perkataan lain yang sesuai rasanya selain dari penat.. 

Nak tau amenda yang aku merungut penat ek.. Sila la baca.. Penat menunggu bas, penat melangkah ke library untuk return the books, penat siapkan assignment, penat berkejar² ke post office semata² nak kirim kad raya, penat berlarian ke kelas dan akhirnya penat and teramat lelah sebenarnya bile di luar kelas tersebut aku terserempak someone yang memang sejibik macam encik xBF aku.. 
Adoyaii camner la aku boleh tak perasan si dia bersebelahan dengan class aku... Patut la setiap minggu asyik ternampak rupa si dia.. Rupa²nya dorang menumpang fakulti kitaorang lagi sem nie.. Fuhh bayangkan aku dengan penat terkejar² pergi kelas last² terserempak dengan si dia pulak tue.. Memang nak pitam and lemah lutut sebenarnya, tapi nak tak nak aku terpaksa la buat² kuat walaupun tanpa sedar air mata aku dah memang bertakung and tunggu nak gugur jerk..
Bayangkan dorang baru habis class and aku pulak baru nak masuk class huh memang confirm aku tak concentrate dalam class tadi.. Si dia boleh pulak lepak kat kerusi betul² depan aku so nak tak nak aku kuatkan diri pandang si dia.. Serius aku cakap memang seiras and percaya or tak perwatakan pun seiras... Tanpa sedar aku nyorok belakang tiang n usha si dia ermm konon² nak ajar hati aku jadi lebih kuat n terima hakikat tapi oucchh memang sakit dowh.. Ntah camner si dia boleh pulak melenggang kangkung depan aku perghh memang giler ar air mata aku laju giler turun memang tak sempat nak tahan.. 

Owhh rupanya aku tahu benci aku hanya di bibir tapi bukan di hati.. Sebenarnya tanpa sedar dah setahun aku jadi stalker si dia yang seiras encik xBF.. Aku tahu nama si dia, kampungnya, fakulti, kereta si dia and segala²nya yang berkaitan.. Ntah kenapa tetibe aku tahu semua tue and terlalu banyak kebetulan yang menyebabkan kitaorang sering terserempak.. Hati kuatlah seperti dahulu..

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: PLEASE ACCEPT ME by Ikhsan Ise

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "