Tuesday, August 24, 2010

Hepy Anniversary 1st month for my blog..

Wahhh tak percaya dowh arinie genap sebulan usia blog aku nie..Entry yang aku post nie plak merupakan entry ke 50.. Perghh banyak jugak aku membebel kat blog nie rupanya.. Macam² isu ada... Korang nak diet and jaga kesihatan, nak buat amal ibadat, info² and berita terkini, luahan perasaan, bab cintan cintun huh bak kata memang one stop center la blog aku nie.. (Erkk yea ke... tapi ape kena mengena dengan one stop center.. Ok abaikan aku merepek meraban..). 

Asal usul  kejadian kelahiran blog nie tanpa dirancang pun sebenarnya.. Tetibe aku search and terpandang 1 blog nie so terus terfikir ermm ok what kalau ada blog sendiri so boleh gak sharing pape knowledge yang aku ada kan.. Sebenarnya blog nie lebih kepada luahan perasaan dan pengalaman..  So dengan tetibe tangan nie gatal buat akaun google dan terus wat blog ermm konon² nak jadi blogger yang berjaya la konon.. So mulai tarikh nie sebulan yang lalu terhasil la blog yang tak seberapa nie..

Best jugak la ada blog nie coz amenda yang member² aku nak tau semua aku post kat blog so nak tak nak dorang terpaksa baca blog nie kan.. Hehehe.. Otak politik betul aku nie.. Ermm selalu dorang suka tanya hal² pemakanan and diet macam ar aku nie pakar pemakanan so boleh la jugak blog nie jadi blog kesihatan dan pemakanan.. Tapi ape yang tak best coz yang view n minat nie ramai la jugak tapi pehal tak nak follow.. Kalau follow boleh la aku follow korang jugak kan. Perghh budget ar ko nie MiA pasan cam ramai orang suka jerk.. (p/s : aku memang comey suka pasan..).

Pape pun blog nie masih banyak kekurangan and insyallah aku akan cuba perbaiki dari masa ke semasa.. Bab nak update mengupdate jangan risau coz aku memang suka membebel so korang memang akan selalu la tengok aku membebel kat blog nie.. Hee~ Ok makaseh kepada semua yang sudi baca and minat dengan aku blog aku.. Tak nak jadi follower pun takpe janji aku tau ada jugak yang sudi baca blog yang ntah pape nie.. Thankz a lot.. ;)

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "