Sunday, August 1, 2010

Happy Friendship Day..

Ermm hepy friendship day untuk 2 orang yang pernah bergelar SAHABAT dalam hidup aku.. Thankz a lot coz pernah suka duka dengan aku.. Thankz jugak coz tak pernah tinggalkan aku dulu tapi bagi tahun nie untuk siapa lagi yea aku perlu ucap "Hepy Frienship Day"...
Aku tak pernah lupa persahabatan kite and semua kenangan suka duka bersama.. Thankz a lot coz menjadikan aku antara sahabat yang terbaik..

Untuk Ahmad Azraie terima kasih coz jadi sahabat 1st Ct and thankz coz ajar Ct main badminton. Thankz jugak coz selalu menjadi pendengar setia and pinjamkan Ct seorang abang.. Walau ape pun status kite tapi Ct tahu persahabatan tue akan kekal selama²nya.. Thankz a lot..

My 2nd best frenz Naim Ashaari Abdul Razak thankz a lot coz pernah susah senang bersama Tisya saat² Tisya tercari² di mana hilangnya seorang sahabat.. Even sekarang Tisya sendiri kehilangan Naim tapi Tisya tak pernah lupa kebaikkan Naim pada Tisya.. 5 tahun nilai persahabatan kite so terlalu banyak yang Tisya belajar and thankz a lot coz pernah kenalkan Tisya pada someone yang pernah Tisya sayang Muhammad Fauzan Sarip. Terlalu banyak Tisya nak luahkan tapi tak tertulis semuanya tapi Tisya tahu Naim paham and tahu even Tisya tak cakap kan.. Thankz a lot.. 
Hope 1 day aku akan dapat lagi wish Hepy Friendship Day kepada sesiapa yang layak..
Friends are frever.. GUYS are whatever...

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "