Friday, August 20, 2010

Kamu... Pergilah...

Kalau dah tak boleh pergilah.. Wahhh senangnya ayat tapi hati ouchh....Sakit...!! Tapi adakalanya itulah hakikat hidup.. Kita manusia nie hidup di atas pentas kehidupan bukannya pentas lakonan yang kita sendiri boleh tentukan ending nyer so nak tak nak terimalah sesuatu hakikat tersebut dengan hati and tangan yang terbuka..

Mungkin kita akan mengeluh and menyalahkan takdir atas apa yang berlaku tapi di sebaliknya kita tak pernah tahu mungkin ada sesuatu yang lebih baik menanti kita di hadapan.. Kalau hari nie kita takut untuk melangkah ke hadapan so cmner kita nak tahu ape yang kita akan dapat.. Betul tak..??
Seandainya saat nie kita perlu membuat keputusan dan terpaksa pergi meninggalkan sesuatu yang kita sayang so jangan cepat mengeluh n mengalah coz percayalah setiap yang berlaku ada hikmah yang tersembunyi.. Jangan mudah mengalah or menyalahkan pihak yang lain.. Selami dan perbaiki diri sendiri and sentiasa positive thinking.. Mungkin sudah tersurat sesuatu kesayangan kita itu bukanlah dijadikan untuk kita sebenarnya.. Ingat Allah sentiasa bersama hamba-hambaNya..


credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: PERGILAH by Ikhsan Ise

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "