Monday, August 23, 2010

Pyramid Love

Best ke jatuh cinta or lagi best bile terluka dengan cinta...?? Eh jap ada ke orang yang best bila putus cinta nie.. Ke aku yang biol... Hehehe.. Sorry² aku penat sikit so merepek meraban jap.. Aku rasa hampir setiap hari aku dengar prob nie dari member² aku.. Prob ape lagi kalau bukan hal cintan cintun cinta tiga segi nie.. Kalau bahasa orang kampung aku dorang panggil pyramid love.. Hah korang ada experience tak hal camnie or memang korang selalu wat camnie.. Baik mengaku cepat..?? Ingat...tak baik permainkan hati dan perasaan orang coz esok² kita gak yang akan rasa ape orang tue rasa..

Cuba korang habaq mai sat pasai apa selalu jadi pyramid love nie..?? 
a) Mungkin sebab nak cari yang terbaik
b) Nak cari yang kacak/cantik, 
c) Saja nak wat spare tyre and backup kot² putus di tengah jalan ke..
d) Mane best statik dengan sorang jerk..
e) Saja nak wat koleksi and test market..
Huh ape pun alasan korang aku tetap tak setuju.. Cuba korang pikir kalau orang lain pun buat hal yang sama dekat korang agak² korang hepy ke..?? Confirm sakit hati kan ermm silap² siap pergi jumpa bomoh jampikan orang yang berkenaan.. Xmo xmo tak baik buat orang.. Jangan kat mata lain tapi kat hati orang lain..  Belajar la untuk menghargai and setia yea.. 

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: PYRAMID LOVE by Ikhsan Ise

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "