Sunday, August 8, 2010

Aku nak konvo...

Ape perasaan korang bile naik stage pada hari yang penuh bermakna selama korang bergelar student.. Mesti tak dapat nak luahkan camner perasaan tue kan.. Rasa terharu, rasa lega, bebas, bangga and macam² lagi ar perasaankan..

Hari konvo semestinya aku nak orang² terpenting dalam hidup aku ada pada hari penuh bermakna tue.. Wajib hadir mak ayah and family aku la kan.. Aku jugak mengharapkan kedatangan orang² yang pernah susah senang bersama aku suatu masa dulu tapi mungkin 2 orang antara yang terpenting takkan hadir ermm takpe la and aku faham kenapa.. Pape pun thankz a lot atas semua pengorbanan and kesetiaan... 
Bile dah grad nie so mesti la nak kerja yang best² and kejar semua impiankan.. Apa yang penting jasa and pengorbanan mak ayah jangan sesekali kite lupakan coz tanpa dorang siapa la kite kat dunia nie.. So pada orang² tertentu tak perlu la terlalu berbangga kalau pada hari konvo korang ada si dia di sisi coz orang yang paling layak bersama pada hari bahagia tersebut adalah mak ayah and family korang.. 

Utamakan dorang dalam semua hal coz kite kat dunia nie hanya ada sorang mak and ayah jerk tapi orang² lain bile² pun kite boleh dapatkan.. So moralnya pada hari konvo korang kalau boleh hargai and beri keutamaan pada family untuk masuk dewan besar bukan tiket yang ada tue untuk someone yang belum tentu hak milik korang ermm pahamkan ape maksud aku..?? Korang dah terlalu dewasakan so boleh pikir sendiri kata² aku nie.. 
Yupp untuk mak ayah tersayang please tunggu kejap jer lagi coz takkan lama mak and ayah akan dapat bersama² akak dekat dewan konvo yea.. Impian mak untuk gantung gambar² konvo kitaorang adik beradik dekat mahligai kite Insyallah akan tercapai.. Anak² mak ayah takkan hampakan impian tue.. Percayalah and kitaorang akan buktikan.. Luv u mom n dad.. Luv u so much....

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "