Saturday, August 21, 2010

Aku adalah aku bukan kau apatah lagi dia..

Tadi aku call someone ermm tetibe encik kawan nie mengadu dekat aku tentang cik awek yang tengah wat perangai.. Owhh nampak gaya nyer encik kawan nie cuba nak samakan aku dengan cik awek.. Please yea saya juz kawan awak so jangan pernah nak samakan saya dengan sesape..

Kadang² aku terfikir jugak kenapa aku boleh jadi sahabat yang terbaik tapi aku agak gagal sebenarnya untuk jadi sorang kekasih yang terbaik untuk encik BF.. Owhh maybe keserasian takde or maybe aku yang terlalu sensitif.. Ermm maybe..
Kadang² terfikir jugak kenapa aku senang buat orang fall in luv dengan aku nie.. Ermm amenda..?? Aku menggedik...?? Heii watch ur mouth wokehh.. Owhh maybe sikap aku yang mesra alam and juz be my self dah buat orang² berkenaan berkenan and salah paham yang aku bagi harapan kat dorang.. Sorry yea coz aku bukan easy fall in luv.. 

Tetibe teringat encik sahabat 1st pernah cakap kalau encik sahabat ada adik lelaki mesti encik sahabat suruh adik encik sahabat adjust aku sampai dapat.. Ermm agak kelakar dengan pengakuan ikhlas tue coz encik sahabat cakap tak dapat jadi wife dia dapat jadi adik ipar pun ok la kan.. Agak terkejut pada mulanya coz dalam diam encik sahabat pernah fall in luv with me tapi atas dasar persahabatan perasaan tue di ketepikan.. 

Alhamdulillah rasa nyer sekarang nie aku cuba jadi yang terbaik so terpulang la kepada orang lain untuk menilai siapa aku.. Kalau dulu mungkin aku terlalu sensitif, cemburu, ego + hati batu, and macam² lagi kekurangan tapi sekarang rasa nyer semua sikap tue menghampiri zero.. Yang penting jadilah diri sendiri and terima aku seadanya dan jangan pernah nak membandingkan aku dengan sesiapa..

Untuk encik kawan ermm terima la cik awek dengan seadanya coz saya hanya mampu jadi seorang sahabat. Terima kasih coz senang dengan sikap saya tapi jangan memaksa cik awek jadi seperti saya yea.. Setiap orang ada kekurangan dan kelebihan masing² so terima seadanya yea.. :)

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: AKULAH AKU by Ikhsan Ise

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "