Sunday, August 1, 2010

Aku vs promoter celcom

Perghh penat giler jadi promoter nie.. Nampak macam senang jerk nak tackle customer tapi last² aku yang kena tackle.. Btw Alhamdulillah ada jugak yang masih berkenan dekat aku kan.. Hakhakhak.. So dapat la 9 jerk nombor fon dorang yang dorang tertinggal kat dalam beg and kertas² aku.. (Erkk ape motif..??)

Oppss sorry melalut pulak.. Aku nak citer betapa bosan nyer kerja nie coz penat nak layan kerenah customer yang macam² nie.. Kalau pompuan ok sikit tapi bab guy memang aku menyampah giler.. Bukan ape aku kan promoter so kena la layan dorang tapi kalau dah lebey² pulak sape suka kan.. Tak layan cakap sombong terlebey layan kang mengata aku ngada² and gedikz pulak.. (even takde siapa yang kata gedikz tapi aku takmo la nampak cam gitu buruk nau perangai nyer..)

Now baru aku tau camner susah nyer promoter² nie nak dapat customer so sesape yang sekian lama dah jadi promoter tue memang aku tabik spring la kat korang.. Pape pun memang 1 pengalaman yang baik la kerja nie walaupun aku tak berapa sukakan.. Hehe..

Btw ada gak yang best coz mungkin sebab dapat jumpa ramai orang and boleh cuci mata yang asyik mengadap coding² computer jer kan.. Hahaha.. Best jugak coz makin hari makin ramai artis yang aku jumpa sejak dok kat Melaka nie tapi hanya artis² tertentu and berjenis jer yang aku minat and respect so rasa nyer takde ape yang nak dibanggakan kalau setakat jadi artis kan.. 

Pape pun part time celcom promoter nie memang agak meninggalkan kesan la pada aku.. Macam² rasa ada smpai aku tak tau camner nak explain kat sini.. Aku jugak hampir terjatuh cinta dekat abang botak "adik di 9" ermm mungkin salah sorang orang kuat Upin Ipin tapi itu la aku nie agak pemalu kalau nak bgambar dengan orang yang aku rasa hensem and aku suka so juz ambil picture dengan Kak Ros and Upin Ipin jerk.. Huhuhu..
p/s : untuk abg botak thankz coz buat aku hampir terjatuh  . Oppss... ♫♪ suara dengarkanlah aku.. apa khabarnya pujaan hatiku.. aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya...♫♪♫♪

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "