Sunday, August 22, 2010

Secret Admirer itu kamu...??

Pernah alami tak..? Situasi macam nie? Satu saat kite amat² berminat dan menyukai sesuatu, kita akan terus berusaha menjejaki setiap langkahnya setiap detik. 

Ok secret admirer nie ape..?? Kiranya macam peminat rahsia la dalam BM nyer.. Secret admirer dengan stalker lain tau. Stalker tue macam dah obsessed gila dengan orang yang dia minat tue sampai semua latar belakang pasal orang yang dia minat dia nak ambil tau. Berlainan dengan secret admirer nie. Secret admirer cuma simpan perasaan suka,sayang, minat, dan cinta tue dalam hati tanpa pengetahuan orang berkenaan.

Selalunya dorang nie simpan dalam hati mungkin sebab dorang malu nak luahkan perasaan dorang kepada orang yang dorang minat tue. Mungkin dorang rasa dorang tak layak bergandingan dengan orang tersebut atau masih belum bersedia untuk bermain teka-teki dengan C.I.N.T.A. Ermm maybe...
Pape pun perlu ke kita pendam perasaan tue? Pendam lama² sedangkan kita ada banyak peluang untuk meluahkan perasaan tersebut. Perlu ke kita telan perasaan yang menyeksa jiwa dalam sudut hati? Sedangkan orang yang kita minat tu kita boleh didekati bila² masa. Melainkanlah memang langsung takde peluang untuk kita luahkan perasaan tue pada orang yang kita admire. Ermm sampai bila nak pandang dari jauh.. Sampai bila nak pendam perasaan..?? Please la jadi sorang yang berani ok.. Kenapa mesti takut meluahkan apa yang korang rasa.. 

p/s : Kalau berani datang depan² aku la.. Rimas la dengan semua barang yang kau kasi tue.. ;)


credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: PEMUJA RAHSIA by Ikhsan Ise

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "