Tuesday, August 10, 2010

Cinta pertama untuk Encik Blogger... ♥♥♥

Arinie disebabkan aku nak membazirkan masa yang aku ada so aku pun merayap² dari 1 blog ke blog yang lain.. Ntah camner aku dah jatuh cinta dengan 1 blog nie and blogger dia pun boleh tahan kacak.... Hehehe.. Aku bukan nak citer hal encik blogger nie tapi pasal blog dia tue boleh buat aku tetibe fall in luv la senang citer..

Perghh aku memang respect giler ar kat encik blogger nie coz follower dia pun bukan calang² orang pastue dalam list jerk ada la dalam 4300 orang follower itu tak termasuk aku and awekz² jelita yang dok usha dia dari jauh kan.. Cara penulisan dia simple and enjoy la.. Ape yang best cara penyampaian tue memang berkesan yang amat sangat.. Even panjang berjela² dia membebel tapi entah camner aku layan jerk.. Percaya tak kalau aku cakap setiap hari mesti nak usha blog encik blogger nie.. Dalam blog encik blogger tue bukan macam kite nie tulisan berjela² mengalahkan surat khabar tapi encik blogger siap lukis sendiri tau kartun² yang berkenaan dengan setiap post tue.. 
Kadang² letak picture and video yang encik blogger create sendiri so amenda yang dia bebel pun kite still rasa teramat² menarik. Ermm nak plak encik blogger guna loghrat utara yang memang teramat sengal and contoh yang ntah pape kan so lagi ar buat aku jatuh cinta... Wahh encik blogger cepat update blog kamu... Saya sudah jatuh cinta sama itu blog.. Hee~ 


credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: ADMIRE by Ikhsan Ise

2 comments:

silvermoon said...

sila share apekah blog itu..huhu

ketakketikpapankekunci said...

oppsss bhya la...
encik blogger nyer ad di cni..
hahhah ;)

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "