Saturday, September 4, 2010

Selepas Kau Pergi

Tewas lagi.. Yup untuk sekian kalinya aku tewas lagi.. Owhh NO... Menci menci and menci dengan perasaan nie.. Sekali lagi aku tewas dengan air mata.. Puncanya...?? Owhh memang itu satu² punca yang buat aku tewas.. Yup si dia buat aku tewas.. Ntah camner tangan nie gatal sangat merayap kat youtube then ternampak something yang pernah aku buat untuk si dia so ape lagi cuba menahan empangan dari pecah tapi akhirnya... (malas nak mention ape yang jadi...). 

Walaupun awak bukan 1st love tapi kuatnya penangan cinta awak pada saya. Serius saya tak mampu untuk kembali seperti dulu.. Ketawa, senyuman and gurauan saya semuanya adalah palsu.. Saya bukan lagi seperti Mia yang pernah awak kenal. Segala kekuatan, semangat and dorongan yang saya berikan pada orang lain semuanya hampir palsu coz sebenarnya saya sendiri tak terlalu kuat untuk hadapi hakikat sebuah perpisahan..



Untuk korang semua maaf kalau entry kali nie aku tak dapat pinjamkan kekuatan dan semangat seperti selalu coz aku sendiri terlalu lemas and lemah dengan keadaan yang sedang berlaku.. Maaf sekali lagi.. 
♪♫ bantu aku membencimu.. ku terlalu mencintaimu... dirimu terlalu bererti untuk ku.. lupakan aku dalam hidupmu.. ♪♫

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "