Sunday, September 5, 2010

Aku mahu hatinya...

Aku mahu hatinya.. Yup memang aku mahu hatinya... Perghh melantun jiwang ko ek MiA.. Huh biar la ada aku kisah ape korang kata..?? Jangan tipu diri sendiri and jangan terlalu ego coz ego manusia nie boleh sebabkan kita kehilangan sesuatu yang kita sayang.. Jujur pada diri sendiri lebih baik daripada hidup dengan penuh kepura-puraan dan tipu helah.. Kalau di hati kita memang ada someone yang kita sayang dan cinta so luahkan biar si dia tahu di hati kamu ada si dia.. Wahhh jiwang dowh... Asalkan si dia tahu itu pun sudah cukupkan daripada si dia tak pernah tahu pape.. Untuk diterima atau tidak itu bukan persoalannya.., yang penting berani untuk meluahkan what you feel..



Agak²nya siapa la insan bertuah yang berjaya merebut and menakhluk hati si dia kan..Adakah aku, kau, dia atau mereka.. Ok sudah aku tak nak tahu... Ermm takut kecewa la tue ek tak nak tahu konon padahal nak tahu sangat².. Ape yang aku tahu aku mau hatinya... Full stop.

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: MEREBUT HATINYA by Ikhsan Ise

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "