Sunday, September 19, 2010

1st dating..,buat kamu rasa berdebar..

Kenapa 1st dating nie penting..?? 1st dating selalunya merupakan platform yang terbaik untuk cik awek dengan encik BF saling kenal mengenali sebelum melangkah lebih jauh dalam sesuatu perhubungan so of course la korang rasa berdebar² iyea idak. Tapi ada jugak yang gagal memikat hati si dia di pertemuan 1st nie kan so no wonder la kalau ada yang serik dan takut untuk jatuh cinta lagi. Pape pun mungkin tips nie boleh membantu korang :
  1. Yakin dengan diri sendiri yang si dia adalah orang yang berkenan di hati bukannya untuk mencuba semata² @ untuk dilayan sambil lewa.
  2. Jangan menggelabah di hadapan si dia.
  3. Pakai pakaian yang sopan² yerk jangan nak dedah sana sini plak.. Tak sesuai wokeh..
  4. Kalau korang gurlz so kurangkan bercakap dahulu and biar si dia yang mulakan perbualan. Yo yo o jerk konon² sopan la ek.. Hahaha~
  5. Time ketawa tue cover² sikit yea..  Jangan macam pontianak sudah..
  6. Control tingkah laku maklum la time² camnie confirm si dia sedang menilai kamu iyea idak.. Kalau 1st dating pun dah kena reject so camno tue..
  7. Gurlz perlu lebih banyak mendengar dari bercerita yea.. Bukan ape karang excited bercerita ada jerk benda yang salah cakapkan..
  8. Jaga batasan dan pergaulan. Kalau boleh gurlz jangan berseorangan karang timbul fitnah pulak.
  9. Alert dengan setiap perlakuan dan reaksi si dia yea. 
  10. Kalau la 1st dating nie tak berjaya so terima dengan hati yang terbuka.
Pape pun jangan berputus asa yea seandainya 1st dating tue tak berjaya. Ingat bunga bukan sekuntum and kumbang bukan seekor.. Mungkin sudah ditakdirkan jodoh korang dengan pasangan yang lain.. Ok selamat bertemu cinta sejati.. Yok teruskan mencari.. Wee~

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "