Monday, September 20, 2010

Malu-malu tapi mahu...??

Malu ² tapi mahu..?? Amacam pernah ke dengar ayat camtue.. Ntah² korang pun camnie jugak kan.. Susah sangat ek nak terus terang dengan someone tue..?? Bagi aku baik berterus terang sebelum terlambat.. Ermm bukan ape kalau kita takut so takkan dapat pape la kan tapi kalau kita mulakan langkah... tak mustahil kan someone tue sukakan kita jugak.. 

Jangan korang fikir terlambat ke, malu or whatever la coz korang jugak yang akan rugi iyea idak... "Better late than never.." Wahhh semangat jerk aku nie support korang kan.. Sebenarnya aku tengah push kawan aku.. Ngeh²... 


Pape pun berani and berusaha yea.. Kalau masing ² diam jerk memang tak dapat la.. Jangan takut kena reject tapi kalau kena reject pun apa ada hal small matter jerk.. Ramai lagi korang boleh adjust iyea idak.. (kalau kena reject korang cakap camnie " ko ingat ko cantik/ensem..? sajer jerk aku nak ayat ko.." Ngeh²..) Sila jangan ikut idea bodoh pandai aku nie yea.. 

Ermm tak kisah la korang gurlz sekali pun, kalau agak² berani terus terang jerk.. Zaman sekarang dah tak kisah kot, ko gurlz or guy yang penting dapat ape yang korang nak sudah ar kan.. Ehh boleh ek camtue...?? Haruslah... :)

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: DIAM BUKANLAH TAK INGIN by Ikhsan Ise

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "