Sunday, September 19, 2010

Open House = Bertandang

Korang masih dalam mood beraya ke..?? Bestkan beraya perghh sampai tak ingat rumah ok aku beraya.. Hee~ Ok aku tau aku lambat update pasal raya nie coz bukan apa sejak balik kampung aku busy jadi baby sister.. 

Pape pun raya tahun nie memang best la ermm jangan tak tau raya tahun nie merupakan raya last sebagai "single" bagi kebanyakan member² aku.. Warghhh kenape ramai yang kawen tahun nie.. Takpe² korang on dulu ok lain tahun aku lak nyusul.. Carikan aku calon plz.. Ngeh².. 

Raya 1st aku beraya di Tepeng "From Tepeng with Love". Ermm di sini la tempat aku membesar walaupun aku tak besar²kan.. Penat giler coz rumah aku dari pagi sampai malam orang tak berhenti² bertandang tapi takpe orang datang maknanya bawa rezeki kan kan.. Nak pulak mak buat bihun sup kambing so memang berduyun² la orang datang and bertingkat² jugak la kitaorang ambil kontrak basuh pinggan.. Eh lupa pluak nak mention ermm tema kitaorang tahun nie biru. 

Pic raya 1st tapi wat photo shoot pas solat jumaat so panazz sikit.. Hee~
2nd raya aku kat kampung mak a.k.a kampung kelahiran aku Penang + Kedah yea.. Balik sana ape lagi confirm la beraya sakan rumah saudara mara. Bayangkan dari pagi sampai malam tak berhenti² beraya tapi tak sempat bermalam coz aku ada reunion raya ketiga so sorry yea adik² ku coz tak dapat bermalam di sana.. Hee~

Bersiap nak balik Penang + Kedah (aku still ngan tema biru)
Sebahagian family Penang + Kedah.. (sy xde dlm pic.. Huu~)
Raya ketiga aku ada reunion dengan member² sekolah SPM and kebetulan pulak member² time STPM pun datang rumah so memang terkejar² la cuba sedaya upaya supaya dapat beraya dengan semua member².. Ngeh².. Walaupun penat dengan konvoi raya korang memang best la..

Sebahagian member SPM yg join konvoi raya.. Yang len sowy k xde pic korang..
Then, raya untuk hari² seterusnya aku masih beraya and terus beraya. Hahaha memang beraya sakan tapi apa yang pasti setiap kali beraya aku sentiasa guna tema biru yea.. Pasnie balik UTeM confirm beraya lagi so memang best coz bley melantak.. Hoyyehhh... 

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "