Sunday, December 12, 2010

Pengantin...??

Wei musim kenduri kendara kembali wei.. Yok makan free.. Yahooo save budget la bulan nie yerk.. Kadang² aku pelik gak asal cuti sekolah jerk confirm ada kenduri kendara. Sometimes dalam sehari berderet² kenduri so penat jugak la nak atur rumah kan.. Pape pun Alhamdulillah la rezeki tue so jangan nak merungut² ek..

Area utara nie kalau kenduri kendara jerk confirm hari sabtu or ahad so camner la tak bertindan² kenduri tue dalam sehari. Pehal tak kenduri hari lain jerk.. Punya la banyak hari dari isnin sampai ahad tapi sabtu ahad jugak jadi pilihan ermm reason nyer coz orang bercuti and tak kerja pada hari tersebut.. Perghh kalau aku lak hari tak penting yea yang penting tarikh tersebut.. Wahh suka suki aku jer kan.. Wei ko ingat ko sorang jer nak kawen.. Tok kadi free bile, orang kampung yang nak datang merewang, sedara mara yang nak balik bercuti ko tak amik kira plak.. Adoiii yea² betul la semua tue.. Nanti time nak kawen aku pikir lain yea.. Hee~


Ok di sebabkan sekarang nie musim orang kawen so secara rasminya mak aku akan gantung kuali so nak tak nak terpaksa yea ngekor mak pergi nengok kenduri kawen orang.. Adoii aku paling malas nak pergi kenduri kendara nie ermm bukan ape puncanya sebab aku kan dok jauh dari family so bila berjumpa orang kampung confirm la dorang tak kenal aku.. Last² ada plak sesi soal jawab huh lagi la aku malas tapi di sebabkan aku nie pilihan mak² mertua so aku pun ramahkan diri bercerita itu ini.. Wahh confirm la dorang berkenan.. Hahaha sudah² tak abis² ko nie nak perasan kan MiA.. Ngeh²..

Ok malas nak ngarut² dah ermm pape pun SELAMAT PENGANTIN BARU yea untuk semua² yang bakal berkahwin tahun nie. Ermm kalau² ada perkahwinan yang telah melukakan hati orang tue so pandai² la korang layari alam rumahtangga yea coz bukan ape kalau dah lukakan hati orang confirm korang takkan bahgia.. Pikir² la ek..

credit pic to : MY ARTORTOISE by Ikhsan Ise: BULAN PENGANTIN by Ikhsan Ise

7 comments:

aмiє's³° aмzaн said...

ambil yg jernih, buang yg keruh..

ketakketikpapankekunci said...

erkk.. nape...
hahahaha.. makaseh lorr.. ~_^

sYafIk-wAy said...

haha , sama lah ngan aku pun .
asal balik kampung je msti soalan . "awk n anak sape ?" . hadesss !!

ketakketikpapankekunci said...

hahahha
soklan 2 xpe lg jgn soklan "bile nak kawen..??"
hehehe...

hysman said...

haha..
soklan lazim yg ditanya..
naseb baek laki jarang diajukan soklan tu.. :p

ketakketikpapankekunci said...

hehehe biasa la soklan2 nie..
mans kan suka tny i2 ini..
klu single tny " bile nak kawen..??"
da kawen tny " bile nak ad anak..??"
da ad ank tny " bile nak dpt menantu.."
so mmg cm2 la strusnyer smpi bile2 kan kan..
hee~

Anonymous said...

why not try here this contact form Check This Out Loewe Dolabuy hop over to this web-site Dolabuy Valentino

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "