Thursday, February 10, 2011

Editing gambar pengantin

Assalamualaikum korang..
Wahh macam dah lama tak update blog.. [ayat standard blogger bila dah lama menyepi.. hee~]
Arinie macam terlalu "rajin" nak update so main tampal² picture jerk boleh tak..?? Even main tampal² pun bukan tampal sebarangan yea..
Penat tau edit picture bertunang and kawen dorang nie, so saja la nak share dengan korang..
Nie la aktiviti aku kalau agak² bosan and boring tahap gaban so edit la picture orang.. Aku edit guna Adobe Photoshop CS3 jerk.. Saja suka suki main editing even tak pernah belajar pun tapi orang cakap kalau nak USAHA ar kan kan.. Ermm picture² nie antara picture yang aku dah edit so selamat mencuci mata la yea..
sila klik gambo untuk gambo yang lain yea..
Wokeh.. cukup² ar tue aku sharing dengan korang kan.. Nak tengok banyak² datang la rumah coz aku siap cuci letak dalam album tau.. Nasib baik tak frame kan gantung kat dinding.. Hee~

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "