Monday, November 1, 2010

Melodi hatiku..

Hatiku bernyanyi riang.. Takkan ada orang yang paling bahagia arinie selain aku.. Oooo yeaahh bestnyer hidup.. Ouchh please jangan percaya.. Seriously aku tipu  coz apa yang aku rasa tak sama langsung dengan ayat nie.. Akhirnya sekali lagi aku diuji dengan kisah² lama.. Oh NO...!! hampir 2 tahun ok tapi hal camnie belum settle.. Memang tooottttttttttt... 

Ermm camner yea korang nak elakkan diri dari stalker..?? Camner yea nak jauhkan diri dari di ganggu oleh WIFE xBF..?? Camner yea nak tutup mulut pompuan itu yang suka bercerita and menjaja cerita² yang semestinya salah and tak berkaitan.. And camner yea nak ngelat dari secret admirer..??

Hey please MiA jangan jadi lemah wokeh.. Jangan layan dengan semua hal² yang bukan lagi berkaitan dengan ko..!! Just ignore and jangan benarkan dorang psycho ko.. Biarkan luncai terjun dengan labu²nya and ko ingat ko tak rugi pape pun sayang.. Dorang yang rugi coz tak kenal and hargai kesetiaan ko.. Yes..yes..yes... think +ve yea sayang.. Yupp itu la diri aku yang sekarang nie..

Pehal ko terkejut coz tak boleh lemahkan semangat aku..?? Sorry beb coz aku yang sekarang bukan lagi aku yang pernah ko kenal dulu so jangan pernah nak uji kesabaran aku yea.. Buat la ape pun and Insyallah aku dah takkan melenting.. Cuma 1 jerk aku nak cakap.. Please jaga maruah suami ko.. Kalau ko nak buat dosa pun jangan sampai dosa tue dapat pada suami ko a.k.a my 1st love.. Aku pernah sayang dia and aku takkan izinkan ko lukakan hati dia and family dia.. Ko paham..?? Nah ambik nie...dush..dush..dush... 

YOU CAN SAY ANYTHING ABOUT ME, AS YOU PLEASE, BUT I AM WHAT I AM, AND THAT'S SOMETHING YOU CAN NEVER BE!

2 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

boo lyn sama dia..huhu~

ketakketikpapankekunci said...

yupp perlu ignore owg yg camtue..
pelik kan nape pompuan jugak nak musnahkan idup pompuan yg lain..
ermm... still thinking.. :)

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "