Wednesday, July 28, 2010

Card from some1

Ermm apa perasaan korang kalau tetibe jer dapat homemade card dari someone..??
Yea la bukan senangkan someone tue nak bazirkan masa untuk buat something..
Kalau orang tue jenis yang kreatif ok la kan tapi kalau macam aku yang tak berapa nak kreatif nie mau nyer 2 3 jam mengadap sekeping card tue..
Pape pun kalau dah memang kite ada tujuan tertentu tue so susah camner pun kite sanggup buat.. Iyea idak..
Wahh macam bercakap dari pengalam jer yong.. Heheheh...
Aku juz bagi idea jerk untuk sesape yang terasa nak mengayat ke, nak celebrate besday or anniversary ke, or to say sorry ke kan so boleh la wat card and bagi kat someone tue..
Of course penerima rasa terharukan....
Cuba la coz aku dah selalu buat semua nie and alhamdulillah la memang berhasil.. Mungkin gak ape yang pernah aku buat nie yang menyebabkan xBF still tak boleh lepaskan aku kan.. Oppss terlebey sudah.. Hehehe
Ala aku tak pernah terfikir pulak nak ambil pic hasil homemade card yang aku buat so picture yang ada nie juz reference dari internet jerk.. Korang mesti lagi kreatif kan so cuba try test la yea.. •.¸¸.•´¯`•..•´¯`•.¸¸.•.

0 comments:

You can replace this text by going to "Layout" and then "Page Elements" section. Edit " About "